סליקה בינלאומית

יום שישי, 21 באוגוסט 2009

טיפים להקטנת ביטולי קניה

מה לעשות כדי לצמצם את היקפי מקרי הביטולים:

טיפים אלו יכולים לעזור להקטנת כמות הביטולים וההחזרים , לא מבטיחים הימנעות מוחלטת.

1. מוצר להורדה – אם אפשר מומלץ לתת תקופת ניסיון ( שבוע , 30 ימים וכו') . יש חברות שתומכות במכירה למוצרי הורדה ( download ) ויודעות גם לנהל תקופות ניסיון וסיסמאות.
2. לתאר את המוצר בצורה הטובה ביותר
2.1. מידות- גודל, גובה , רוחב
2.2. תיאור והסברים מאלו חומרים עשוי המוצר
2.3. תיאור ופירוט מדויק עד כמה שניתן של תכונות של המוצר
3. רצוי לצלם – תמונות אותנטיות ואם אפשר ממספר זוויות.
4. עלויות מדויקות
4.1. מוצר
4.2. משלוח
4.3. מוצרים משלימים
4.4. אם יש תוספות לעלויות , יש לציין באופן ברור
5. משלוח –לציין איך מתבצע המשלוח, תוך כמה זמן, מתי מתבצע החיוב בפועל (לפי הנחיות חברות כרטיסי האשראי יש לבצע של חיוב כרטיס האשראי רק לאחר משלוח המוצר).
6. לצרף הוראות הפעלה ברורות. אפשר גם באתר כדי שיוכלו להוריד ולהסתכל לפני הקנייה.
7. אין לחייב לקוח בגין מוצרים שאינם במלאי
8. פרסום מדיניות החזרים וביטולים
9. במקרה של החזרת מוצר – לבצע החזר כספי במהירות האפשרית.

עוד ניתן ללמוד פה

אין תגובות:

פרסום תגובה